Gucci | Mémoire d'Une Odeur | recenze

sobota 28. prosince 2019


Stalo se vám někdy, že jste se strašně moc těšili, až vyzkoušíte nějakou novinku v oblasti vůní a parfémů a pak vás první moment dočista zklamal a odradil? Tak to se stalo přesně mně. Fakt jsem ale netušila, že se z toho stane moje další nejoblíbenější vůně...

Když novinka Gucci Mémoire d'Une Odeur spatřila světlo světla, byla jsem dost zvědavá. Nevím proč, ale opět jsem věděla - již jen z flakónku - že tahle vůně bude prostě má a oblíbím si jí. Jenže. První vyzkoušení? Děs. Jako by se po jedné aplikaci vylil všude rum - rázem se mi obrátil žaludek a říkám si Opravdu?? Zklamání. Vzápětí jsem si šla pročíst různé recenze a všimla jsem si, že nejsem sama. Nastříknutý papírek jsem zahodila do kabelky a po nějakém čase jsem se k němu vrátila. A vůně? Nádhera. Nechápu. Druhá aplikace již byla v pořádku a já věděla, že bude má.

Vůně Gucci tolik vyzkoušené nemám, protože mi celkově nějak "nesedly" - viz parfémovaná voda Gucci Bloom, jejíž složení v podobě zimolezu, jasmínu sambac, kořenu kosatce a tuberózy, mi v celkové harmonii nedělalo dobře.

Meméoire d'Une Odeur je tvořená heřmánkem, cedrovým dřevem, pižmem, dřevem, jasmínem, santalovým dřevem a vanilkou. Určitě doporučuji přečíst různé recenze, kde zjistíte, že se většině opravdu ze začátku nelíbila. Teď na ni nedám dopustit. Sice se hodí spíše na jarní dny, ale stále se v ní mísí minerály a dřeva, které jí dodávají takovou vůni, která vás v zimních dnech doslova zahalí. Za mě jedno velké překvapení.
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne