Dřevo. Všelék, investice, ale i zdravé bydlení

pondělí 31. ledna 2022


Jako by ČistéDřevo.cz vycítilo, že toto téma bude za chvíli více než aktuální. A jsem velmi vděčná, že to přišlo ve správný čas…

Už je to rok, co jsem se rozhodla pro koupi bytu. Tenkrát podle mě nikdo nečekal, že se ceny bytů tak nesmyslně vyšplhají včetně úrokových sazeb u hypoték. Před rokem jsem to brala buď BER nebo NECH BÝT. Chtěla jsem ho původně jako investici, ale myslím, že je na čase vyletět z hnízda. A protože se kolaudace blíží, s ním i zařizování. A to znamená, že budu muset řešit jak nábytek, tak i příbory, utěrky a další maličkosti...

Přemýšlela jsem, jestli se nezaměřit třeba proutěné výrobky, ale nakonec jsem zakotvila u kuchyně a nasměřovala se na kuchyňské potřeby. Musím říct, že jsem byla naprosto v ráji. Vůbec jsem nevěděla, čím začít, protože jsem potřebovala opravdu vše! Ale zde je výsledek: vařečka, bavlněný EKO sáček na pečivo, dřevěný podtácek Cuba Libre a 100% Kozoroh, dřevěná bambusová obracečka, bambusové prkénko na sýr, miska z točeného bambusu, velké frézované prkénko s držadlem, stěrka na těsto a brčko z nerezové oceli. Radost.

Překvapilo mě, jak jsou produkty kvalitní. Dřevo mám obecně ráda a těším se, až se byt promění v reálnou hmotnou skutečnost a vrhnu se na zařizování. Upřímně, nejsem přímo člověk, který tím nespí a stále přemýšlí a hledá všemožné inspirace, předobjednává si časopisy o designu a bydlení a veškerý čas tráví na designových e-shopech. Uznávám, že mě to až děsí, ale vše bude mít svůj čas a rozhodně nebudu lpět na nejrychlejším vybavení. Nejdřív začnu kuchyní a pak zbytek. 

Pokud i vy přemýšlíte, že se obohatíte o dřevěné dekorace, pak se doporučuji zaměřit i na gravírování, což je vypalování do dřeva. Můžete to využít buď pro firemní účely, ale také pro rodinné. Ve fantazii se meze nekladou. Tak mrkněte! :)
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne