Edited

neděle 8. srpna 2021


Láska tyhle šaty. 

Předminulý čtvrtek jsem konečně vyvětrala tyto nové šaty, které jsem si prostě zamilovala. Tento styl šat jste mohli zaregistrovat v outfitu z června 2017 (článek zde), kde jsem na sobě měla celkem podobné. Tyto mají ideální délku, barvu a mohu je kombinovat jak s teniskami, tak sandálkami. A pokud se pečlivě zadíváte, tak uvidíte, že nejsou jenom baby blue, ale jsou na nich i roztomilé bílé kytičky!

Černou u mě teď uvidíte jen výjimečně. Pokud máte rády i vy barvu baby blue, pak mám pro vás opět tip na nějaké ty šaty. Líbit by se vám mohly třeba tyto letní šaty ve světle modré barvě a nebo tyto krátké letní šaty na ramínka. Ideální jak na každodenní nošení, tak i na zahradní party. Tak koukněte.

ŠATY EDITED
KABELKA MICHAEL KORS
SANDÁLKY GLASHGIRL

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne