Mikulov

pondělí 2. srpna 2021


V půlce července jsme zavítali do krásného Mikulova, kde jsme si nemohli odpustit hned několik dobrých podniků.

Tuto dovolenou jsem plánovala někdy v dubnu, kdy člověk ani nevěděl, zda bude moct vycestovat i po tuzemsku. Risk je zisk a my tak zavítali na jižní Moravu, kde jsme si ty tři dny náramně užili. 

Čím jsem starší, tím mé kroky po městech vedou hlavně k dobrým kavárnám či bistrům. Nemohla jsem si odpustit podnik Sojka a spol., KUK bistro (na fotce můžete vidět brunch) a Bistro Drogérka. Všechna bistra byla v centru Mikulova a všechny podniky doporučuji!

Kde se ubytovat? Za mě úžasný hotel Volarik. Ten má po Mikulově jak hotelové ubytování, tak i apartmánové, které je umístěné v severní části města, cca 8-10 minut chůzí od centra. V hotelu, který je situován v centru města, je k dispozic také wellness, které nabízí široký výběr saun - dále bazén, ve kterém si po náročném dni příjemně odpočinete.

Jak můžete v příspěvku vidět, při návštěvě zámku Mikulov jsem zvolila své velmi oblíbené fialové šaty. Pořídila jsem je poměrně nedávno, ale musím říct, že jsou naprosto boží! Co se tak porozhlížím po svém šatníku, tak lila a zelená u mě aktuálně vede :D A to je co říct. Máte-li také rády fialovou lila barvu, pak by vás mohly oslovit třeba tyto fialové šaty s barevným opaskem. Třeba mě se velmi líbí a dokáži si je představit jak se sandálky, tak bílými teniskami. Tak mrkněte :)

BRÝLE H&M
ŠATY GLASHGIRL
KABELKA ZARA
SANDÁLKY GLASHGIRL

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne