NYX. Dermacol. Max Factor. Maybelline. A Harley Quinn

neděle 25. července 2021

Někdy je trošku náročnější vymyslet koláž na tužku na oči, tužku na obočí, řasenku apod. Tak jsem opět sáhla po svých oblíbených postavičkách Harley Quinn a vyřešila to následovně :D Jako v předchozím článku. Aktuálně se mi doma nahromadilo více produktů, takže jsem se rozhodla to spojit do jednoho a ke každému produktu podat stručné info.


NYX PROFESSIONAL MAKEUP EYE PENCIL


Černá tužka na oči mi nedávno došla a výběr té nové mi netrval dlouho. Doteď jsem používala tužku na oči od KKW Beauty, o které jste si mohli přečíst ZDE v lednové recenzi - akorát nechápu proč to Kim tak blbě vymyslela - tužka nešla ořezat, prostě na jedno použití. Na hlavu. Tato tužka od NYX nabízí nespočet odstínů k výběru. Zvýrazňuje, má dlouhotrvající krémové složení a snadno se nanáší. Nestane se, že by se vám po čase drolila. Doporučuji.

DERMACOL EYEBROW


Tužka na obočí. Co dodat. Nejlepší. Tečka.

MAX FACTOR 2000 CALORIE


O této řasence jsem se rozpisovala nespočet krát. Ale vážně na ní něco je. Sice jsem ji prvně vyzkoušela někdy před 10 lety, ale stejně jsem měla tu touhu vyzkoušet další a dražší. No, sice Too Faced není tak špatný, ale 2000 Calorie je klasika. A za to cenu, paráda.

MAYBELLINE TATTOO BROW


Občas jsem přemýšlela i nad jinou cestou zvýraznění obočí. Tužka je tužka a je fakt, že jsem si za ta léta na ni zvykla, ale občas mě přepadne myšlenka - Co, kdybych... Na semi-permanentní gelovou barvu na obočí mě přivedla kamarádka ze školy. Aplikace je dost snadná, jen se nanese na chloupky, tím se tam vytvaruje tvar, který chcete zvýraznit, nechá se zaschnout a pak se sloupne. Akorát barvu jsem nikdy netrefila a pro mě je tužka prostě stejně nejlepší. Gelová barva není špatná, vydrží, ale pro mě to úplně není. Za mě tak trochu vychozené peníze, ale člověk to zkrátka musí vyzkoušet, aby věděl.

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne