KKW Beauty | Nude gloss, nude creme lipstick, eye liner, lip liner, bake and eyeshadow palette | recenze

pátek 22. ledna 2021


Už je to docela dlouho, kdy jsem prvně přemýšlela nad koupí a vyzkoušení dekorativní kosmetiky Kim Kardahian – KKW Beauty. Ještě před pár týdny nebyl letecký dovoz do České republiky z USA možný, ale cca měsíc před Vánoci se ve výběru cílové lokality objevila ČR a já neváhala a objednala pár produktů, abych si utvrdila, zda má cenu do této značky investovat nebo ne.

Když jsem vybírala, co bych si pořídila, tak mi sortiment přišel na jedno brdo. Sice má asi 150 různých kolekcí, ale když se na to zaměříte, tak se vždy jedná o stejný produkt (i designově), ale maximálně v jiném odstínu. Já sáhla po šesti produktech, které jsem se snažila nakombinovat – rtěnka, lesk na rty, paletka očních stínů, černá tužka na oči, tužka na rty a zapékací (bake) pudr. A z čeho jsem nejvíce nadšená? 

Z rtěnky a lesku na rty! Co se mi na KKW Beauty fakt líbí je velký výběr nejrůznějších rtěnek a lesků. Výběr jsem bohužel nějak extra velký neměla, protože se blížily Vánoce a všechno se začalo skupovat. Nakonec jsem sáhla po lesku na rty číslo 5MID-TONE ROSY NUDE a po rtěnce číslo 4MID-TONE COOL NUDE. Jsou to spíše tmavší odstíny. Rtěnku aplikuji nějak před osmou ráno, a ještě později odpoledne skvěle sedí. Rty se nevysušují a netvoří se třeba žmolky nebo suché „mapky“. A lesk? Šťavnatý se silným pigmentem. Ten jsem si zamilovala a v plánu už mám další (i světlejší), které chci vyzkoušet. Problémem je, že jsou neustále vyprodané (xD).

Tužky na rty a oči mě mile/nemile překvapily, protože jsem přišla na jednu věc – nedají se „ořezovat“. Zvláštní, člověk je zvyklý, že se dá tužka šroubovat či ořezovat, ale takhle? Ještě jsem si to ověřovala na různých zahraničních fórech a opravdu – ořezovat nejdou. Aplikace je na cca 15 použití. Co se týče pigmentu, tak obě tužky jsou velmi výrazné a svoji úlohu splňují a jsou fakt super. Jen škoda toho „jednoho“ použití.

Dalším produktem je zapékací pudr. Pro mě velká novinka. Nákup jsem rozhodla na základě shlédnutí videa, kde si Kim aplikuje pod kruhy pod očima právě bake powder. Problémem je, že na něj nemám speciální aplikační štěteček a ten musí být asi fakt potřeba, protože dle mé naivity jsou soudila, že bude stačit jakýkoliv štěteček – tak budu muset sehnat aspoň blender. Zatím za mě nic moc. 

Posledním produktem je paletka očních stínů. Hledala jsem kombinaci tmavých světlých ve studenějším odstínu. Vybrala jsem tyto a s výsledkem jsem také spokojená. Ještě bych chtěla vyzkoušet korektory a konturování.

A jak se produkty cenově pohybují? 
Lesk na rty – 20 $ = cca 440 Kč
Rtěnka – 18 $ = cca 400 Kč
Tužka na ty – 12 $ = cca 270 Kč
Paletka očních stínů – 30 $ = cca 660 Kč
Tužka na oči – 10 $ = cca 220 Kč
Zapékací pudr – 18 $ = cca 400 Kč

Za mě v celku dobré produkty – ale rtěnky a lesky jsou fakt TOP! Doporučuji.

P.S. Na poslední fotce můžete vidět rtěnku (odstín 4) a lesk na rty (odstín 5)

Kateřina Sýkorová řekl(a)...

Tak to s těmi tužkami je pěkně pitomý :D Jinak produkty jsou hezké, vlastní zkušenost s nimi nemám.
Blog Everythin Kate

The Annette Vogue řekl(a)...

No ani mi nemluv :D Amerika no.

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne