Gucci | Flora Gorgeous Gardenia | parfémovaná voda | recenze

čtvrtek 23. září 2021

Parfémy Gucci budou mou láskou asi na vždy. Jsou to skoro dva roky, co jsem objevila kouzlo Mémoire d’Une Odeur a nově jsem si zamilovala i Flora Gorgeous Gardenia, která vyšla teprve nedávno.


Už jsem v článcích párkrát zmiňovala, že první dojem z Mémoire d’Une Odeur byl fakt špatný. Všude samý rum. Ale po rozvonění? Závislost. S Gucci Flora Gorgeous Gardenia to bylo tak, že jsem parfém koupila rovnou naslepo - aniž bych si ho vyzkoušela. Těsně před vyzvednutím jsem si říkala, zda nebudu zklamaná, ale ten flakónek? To byl především ten důvod, proč jsem do něj šla. Byla to láska. A to já poznám.

A výsledek? Skvělý. Čekala jsem možná více svěžesti, ale je fakt, že je ideální na nadcházející podzimní dny. V parfému se mísí červené bobule, květ hrušky, mandarinka, plumérie, gardénie, Jasmine Absolute, pačuli a hnědý cukr. Vůně jě "těžší", i přes to, že je flakónek zahalen do květin a lučních květů. 

Je fakt, že možná nejsou Gucci vůně a parfémy pro každého. Také jsem si musela zvyknout na zajímavou kombinaci, zvlášť u Memoiré d’Une Odeur. Ale pokud vám nevadí těžší sladší vůně, která se po celém dni příjemně „rozplyne“, pak zklamaní nebudete.

Mínusem je cena, která po uvedení dramaticky stoupla. Ale stále se to „“. Určitě bych sledovala různé slevové akce, díky kterým pak pořídíte i tento parfém o několik stovek levněji.

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne