Dermacol | Face & Lip Peeling Grape | hloubkově čistící peeling na rty a tváře | recenze

sobota 11. prosince 2021

 
Miluju peelingy. A protože jsem nedávno zaregistrovala tuto novinku, tak jsem ji musela zkrátka vyzkoušet. A vyplatilo se?

Značku Dermacol mám velmi ráda. Od roku 2014 používám její skvělý denní krém s hylauoronovou kyselinou, o kterém jsem se zde rozepsala asi třikrát. Pak ještě nedám dopustit na jejich cover make-up, který skvěle kryje různé nedokonalosti. No a teď tu mám k recenzi hloubkově čistící peeling na rty a tváře s extraktem z čaje matcha a konopným olejem.

Líbí se mi, že peeling je jak na rty, tak tvář. Trochu jsem se obávala, zda se můj obličej po aplikaci neosype, protože obsahuje celkem výraznou parfemaci, ale kdepak. Ještě bych předtím zmínila, že je zcela bez silikonů a parabenů. Dále jsem se obávala, že bude pleť po aplikaci vysušená, ale vůbec! Za mě kouzelný produkt. Používám ho již nějaký ten pátek a žádnou alergickou reakci jsem nezaznamenala -  takže schvaluji i pro citlivou pleť se skonem k osypání.

Vlastnosti peelingu: regeneruje, odstraňuje odumřelé kožní buňky, důkladně myje a pleť zanechává jemnou na dotek

Používám ho dvakrát týdně po odlíčení pleti a musím říct, že se vždy na něj těším, protože výsledek je skvělý. Ještě jsou na výběr dva další – cukrový peeling na rty a tváře s brusinkovým extraktem a pomerančovým olejem a revitalizační peeling na rty a tváře s měsíčkovým extraktem a panthenolem.

Za mě super produkt!

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne