Main Point

sobota 4. prosince 2021


Sice tento outfit není v souladu s dnešním probuzením se do zasněžené krajiny, ale i tak tu pro vás mám další outfit post, který jsem pořídila na den oslavy znovuobrození Sociální demokracie...

Na tento den jsme se s kamarádkou vypravily na Pankrác pro horkou čokoládu se slaným karamelem a procházku kolem nových administrativních budov. Za mě dechberoucí stavby. Pamatujete si dobu, kdy zvony byly hitem NO. 1? A ještě v těch různých výrazných barevných variantách? Já ano. A jsem ráda, že se trend zvonáčů vrátil zpět, ale naštěstí jen v denimu, ty barevné bych na sebe už nenavlékla - ale jestli vy sháníte nějaké ty barevné, pak by vás mohli zaujmout třeba tyto tyrkysové kalhoty do zvonu. Jedinou nevýhodou zvonáčů jsou boty. K nim vidím jenom tenisky. A tak jsem zvolila svoje oblíbené Nike Blazer Mid'77. Pro vás tu mám bílé dámské tenisky s barevnými tkaničkami

A co vy a zvonáče?

TEDDY COAT ZARA
ROLÁK SONNINI
KALHOTY H&M
KABELKA MICHAEL KORS
TENISKY NIKE BLAZER MID'77
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne