Pharmaceris W-Whitening Melacyd | Uriage Dépiderm Anti-Brown Spot Fluid SPF 15 | recenze

neděle 28. listopadu 2021


O krémech na pigmentové skvrny jsem se zde rozepsala dvakrát – recenzovala jsem od Eucerin a Biodermy. Tentokrát jsem se zaměřila na ne příliš známé značky a rozhodla se vyzkoušet dva nové.

První produkt, který jsem si pořídila na léto, byl bělící krém proti pigmentovým skvrnám W-Whitening Melacyd značky Pharmaceris. Tento krém mi přišel ideální právě na letní dny, kdy sluníčko nepřetržitě svítilo a mně se nechtělo dennodenně aplikovat make-up či můj oblíbený Cicapair krém. Hledala jsem různé možnosti a ideálním řešením po přečtení pár recenzí jsem se rozhodla pro tento. Líbilo se mi, že SPF je právě 50, takže ideální. Dále oceňuji, že se pleť po aplikaci okamžitě sjednotila. Pak stačilo nanést pudr a lets go. Jedinou nevýhodu vnímám jeho „parfemaci“. Po nanesení mě ze začátku velmi lehce štípaly oči, ale nic hrozného. Krém obsahuje niacinamid, který účinně zesvětluje pigmentové skvrny, vitamin C včetně komplexu bionimetických peptidů, které zesilují zesvětlení pleti, vitamin E, který zpomaluje proces stárnutí a SPF 50+, který pleť chrání před slunečním záření.

A protože mi krém pomalu dochází, rozhodla jsem se ještě pro fluid Dépiderm Anti-Brown Spot Fluid SPF 15. Tento se od předchozího liší ve složení - enoxolom, termální voda Uriage, vitamin Cvýtažek z hrachu a sacharózy, ovocné kyseliny a SPF 15. Dále je zcela bez parfemace. Dle popisku pomáhá redukovat tmavé skvrny, sjednocuje odstín pleti, hydratuje a pleť zanechává pružnou. První viditelnější známky nastávají dle výzkumu po 56. dni užívání. Já jsem tak v polovině. Prozatím jsem s fluidem spokojená.

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne