Coffeeup, Ústí nad Labem

neděle 9. ledna 2022


Kam se ráda vracím? Ústí. Pro někoho ne moc přitažlivé město, pro někoho srdcovka. A já jsem ten druhý případ. 

Na podzim to bude sedm let, co jsem tam začala studovat vysokou školu. Sama vlastně nechápu, proč jsem si vybrala obor, který byl trochu mimo mě, a ještě v Ústí ale rok jsem to zvládala, pak odešla na svoji žádost a začala se spíše věnovat té žurnalistice. A jak jsem trávila volné chvíle? V kavárně Coffeeup. Naprosto krásné dokonalé místo s příjemnou atmosférou. Vřele doporučuji jejich brunch a výbornou kávu! V Ústí jsem byla naposledy v roce 2016, ale minuý rok jsem se rozhodla, že ho budu minimálně dvakrát do roka navštěvovat. 

První návštěvu jsem absolvovala v červenci a druhou v prosinci. Foto 1: Zde můžete vidět jejich výbornou kulajdu, mimosu, a slané buchty. Foto 2: Prosincová fotka z rozhledny Větruše. Foto 3: Červencový brunch opět s mimosou  a skvělým sendvičem. Foto 4: Škola.

A jelikož máme zimu v plném proudu, připravila jsem si pro vás tip na zimní bundy. Zaujmout by vás mohla třeba tato zimní bunda s kapucí. Bunda je zateplená syntetickým peřím, má odnímatelnou kapuci s kožešinou, límec a zapínání na zip. Má také dvě kapsy a také odnímatelné rukávy. Aktuálně ji pořídíte s velmi dobrou slevou a to ve výši čtyř seti deseti korun českých. Tak mrkněte! :)
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne