Sweet 16?

středa 5. ledna 2022

Jako by to bylo včera, kdy jsem oslavila 16. narozeniny. Čas se ale zastavit nedá a já jsem oslavila ke konci roku 2021 o 10 let víc…

Ani se mi nechce psát nějaké duchaplné povídání o tom, jak ten čas letí a jak se člověk, čím je starší, mění. Avšak na sobě pociťuji, že jsem více klidnější, nejsem takový „papiňák“, žiji více přítomností a jsem prostě ráda za každý den. Na druhou stranu se stále cítím na těch 15 letHello Kitty, Pusheen, MeToYou, figurky POP s Harley Quinn a nejrůznější roztomilé kolaborace (viz GlamGlow x Barbie či Converse x Hello Kitty) mě opravdu nikdy nepřestanou bavit. Jaká jsem, taková jsem. A zůstávám tak. Do důchodu.

Nechyběl ani tradiční balónek - tentokrát jsem vzala lamu. Tak jsem zvědavá, jak dlouho mi tohle nadšení vydrží – až budu třeba slavit 35. To je naštěstí ještě za dlouho.. :) :D

P.S. Na fotce můžete vidět můj aktuálně nejoblíbenější kousek - bílý teddy coat. Už i minule jsem vám dávala tip na dámské kabáty a doporučuji třeba tento - dámský béžový zimní kabát s kožešinou. Tak mrkněte!

KABÁT SHEIN
ROLÁK SONNINI
KALHOTY ZARA
BOTY BERSHKA

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne