White February

pátek 25. února 2022


To, co se momentálně děje, mi hlava vážně nebere... Trhá mi to srdce... Doufám, že vše bude zase v pořádku...

Tento #ootd jsem pořídila před týdnem v sobotu. Během zimních měsíců je pro mě vážně těžší hledat nějaké inspirace, ale spíš to dávám za vinu i tomu, že jsem během prosince-ledna-února tak trochu líná a pohodlná a nějak mě nic nevede k vymýšlení nějakých extra barevných kreací. Nejsem magor, abych si pořizovala třicet kabátů a bund jen proto, abych měla co fotit. To fakt ne. Počkejte si na jaro, to bude zajisté zajímavější.

A k tomuto outfitu. Jak jste si mohli všimnou, trend celistvé bílé a krémové je NO. 1. Já asi dva měsíce sháněla tyto bílé/krémové boty, ale všude byly vyprodány. Jednoho dne jsem ale zašla jen tak na kukačku do Bershky a ejhle. A ještě ve slevě za šest set devadesát devět korun. Krása.

Na boty vám tip nedám, ale zkusím dát na kabát v bílé/krémové barvě, který se také stal hitem NO. 1. A co jsem opět zaregistrovala - není moc k sehnání, pokud netoužíte po pravém z ovčí vlny. A také si za něj pár tisíc připlatíte. Já vám dám tip třeba na tento bílý dámský kabát se zavazováním. Kabát a i jiné kabáty je ideální jak na jaro, tak zimu (pokud ale není teplotní ručička pod nulou). 


BRÝLE ALDO
KABÁT SHEIN
ROLÁK ZARA
KALHOTY ZARA
KABELKA MICHAEL KORS
BOTY BERSHKA

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne