Jsou vaši blízcí milovníci vína? Dopřejte jim dárkový set s vínem a sklenicemi z vinařství Moravíno

středa 2. března 2022


Co vy a víno? Já jsem si k němu musela najít dlouhou cestu – podobně jako k olivám. Avšak v posledních dvou letech jsem si ho velmi oblíbila…

Sice jsem vyznávačka bílého vína, především polosuchého, ale suché jako Chardonnay či Rulandské šedé mi rozhodně nevadí, avšak paradoxně jsem článek zaměřila na červené – konkrétně na Rulandské modré

Jak můžete z fotek vidět, připravila jsem si pro vás rovnou dárkový set s vínem a dvěma sklenicemi z vinařství Moravíno z Valtic. Toto víno, jak už je z odstavce řečeno, pochází z naší krásné České republiky, z oblasti Moravy. Jedná se o suché víno, z kategorie výběr z hroznů. Objem je klasických sedm set padesát mililitrů, ročník 2019 s 13,5% alkoholem. Uzavírá se na korek a zrálo v dubovém sudu. Chuť vína byla naprosto vynikající - i mě jako "bílého vinaře" velmi mile překvapila.

K dárkovému setu náleží i dvě krásné sklenice z Bohemia Crystal, které se mi i hodí, jelikož do budoucího vybavení kuchyně mám možná tak jen hrníčky :-D 

Set jsem objednávala z online shopu Vinoodbodlaku.cz. Doporučuji si jejich stránky projít, protože si myslím, že každý znalec dobrého vína si přijde na své. Potěšila mě i rychlá komunikace a doprava. E-shop má rovněž svůj podcast, kdy každý podcast je věnovaný nějakému tématu – posledně Champagne, Merolotu či O Prossecu. Zkrátka na něm uslyšíte opravdu užitečné informace od expertů. Tak mrkněte!

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne