Purity Vision | BIO | Růžová voda a jojobový zlatý olej | recenze

neděle 6. března 2022


S Purity Vision velké zkušenosti nemám, avšak jejich kokosový BIO olej - ten je super. V poslední době jsem si pořídila na doporučení růžovou vodu a zlatý jojobový olej pro podporu hydratace pleti. Mé dojmy?

Neustále bojuji se suchou pletí. V lednu jsem podstoupila mezoterapii s kyselinou hyalurovonou a musím říct, že se mi rozhodně zlepšila. I když postupem času jsem stále sháněla různé produkty, kterých by se pleť ještě více "napila"...

Tak tuto vodu jsem si prostě oblíbila. Nejenom, že celkem příjemně voní, ale také zbavuje pleť nečistot, zpevňuje, hydratuje, regeneruje, tonizuje a osvěžuje. Je tvořená sto procentní čistou růžovou vodou z bulharských hor. Vodu aplikuji ráno nebo večer na vyčištěnou pleť. Také ji používám jen tak pro osvěžení pleti. Cenově ji pořídíte něco kolem dvou seti korun českých - záleží na velikosti balení.

ZLATÝ JOJOBOVÝ OLEJ


I zlatý jojobový olej jsem si pořídila na doporučení ke kombinaci s růžovou vodou. Tuto kombinaci bych doporučila hlavně během chladných dnů, kdy je pleť nestále vystavována mrazu a chladnému počasí. Tento olej nejenom obnovuje pružnost pleti, ale také regeneruje, hydratuje, vyhlazuje a velmi rychle se vstřebává. Cenově ho pořídíte něco kolem tří seti korun českých.
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne