Brown, Orange, Black

sobota 12. března 2022


Tento post tu mám odložený asi od listopadu, ale jak jste si mohli všimnout, je zima a já jsem víc jak líná fotit zimní outfity. Počkejme si na jaro!

Takže budu čerpat ze zásob. Psací chvíli ani moc nemám, spíš jen doufám, že zas zavládne klid a mír. A abych si i já odpočinula od černých #ootd, tak jsem sáhla po hnědé, oranžové a.. no dobře, tak boty jsou černé..

Tyto šaty se mi líbily na první pohled, protože takové jsem v České republice prodávat ještě neviděla. Je fakt, že to jsou spíše podzimní/jarní šaty, ale když k nim dáte i kalhoty, tak je můžete nosit i v chladnějších dnech. 

Jak už je také mým zvykem, mám tu pro vás připravený i tip na dámské hnědé šaty. Tyto můžete nosit jak samostatně, tak ke kalhotům. A navíc je pořídíte s příjemnou slevou a to ve výši pěti seti devadesáti korun českých, takže konečná cena šat je jeden tisíc tři sta sedmdesát devět korun českých. Tak mrkněte!

ŠATY SHEIN
KALHOTY ZARA
KABELKA MICHAEL KORS
BOTY ZARA
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne