Organic India BIO Brahmi | Pampeliška lékařská | Salus Floradix železo sirup

neděle 20. března 2022


Tentokrát jsem se zaměřila na kategorii zdraví.

Už nějaký ten pátek užívám doplňky stravy, avšak v poslední době jsem se zaměřila na vydatnější doplnění železa. Hledala jsem různé alternativy a nakonec zakotvila u výtažku z bylin a ovocných šťáv ke zmírnění únavy a vyčerpání značky Floradix Salus. Používám jej hlavně během PMS a menstruace, kdy tělo vyžaduje maximální přísun železa. Tento sirup obsahuje ještě vitaminy B1, B2, B6, B12 včetně vitaminu C, je bez alkoholu, barviv a konzervačních látek. Dále neobsahuje syntetické přidané látky a laktózu a navíc je vhodný pro vegetariány

Pampeliška lékařská. Pampeliška je výborná nejenom pro zdravé trávení (žaludek, játra), ale také pro močové cesty, srdce, cévy i cholesterol. Ideálním doplňkem pro podporu trávení může být právě i doplněk stravy Dr. Popov.

Značku Organic India mi doporučila kamarádka, která si od ní objednala čaj - konkrétně s brahmi. Oč se jedná? O pupečník asijský, který podporuje normální činnost imunitního systému, kardiovaskulárního systému, trávení, činnost cévní soustavy i funkci dýchacího systému

Dojmy? U sirupu je akorát nevýhoda jeho cena a také, že by se měl do měsíce spotřebovat. Avšak rozhodně se po něm cítím lépe, doporučuji. Pampelišku lékařskou si sem tam kapu do pití či aplikuji rovnou pod jazyk - teď jsem ji dlouho neužívala, jelikož jsem přešla na hlívu ústřičnou, ale hodlám ji samozřejmě doužívat. Kapsle s brahmi mi již dochází a přijde mi, že jsou skvělým doplňkem i pro podporu duševní pohody.
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne