All White

sobota 26. března 2022


Po dlouhé době se mi povedlo obléct ne do černé, nýbrž do bílé! A to kompletně. 

Sice byl tento outfit pořizován před třemi týdny, kdy teplotní ručička byla stále o něco níže než dnes, ale i tak si myslím, že se není na škodu ho dnes zveřejnit - od příštího týdne nám bude ručička na teploměru ukazovat zase maximálně deset stupňů. Achjo. 

Dokonce jsem zvolila i bílý rolák a kalhoty, které jsem na sobě neměla asi od roku 2016. To byl tenkrát velký trend kalhot s dírami na kolenou ve všech možných barvách a já nedala dopustit na černou a právě bílou. Pokud momentálně sháníte bílý rolák, pak by vás mohl oslovit například tento bílý rolák s dlouhým rukávem, který aktuálně pořídíte i se slevou

Ještě vám dám tip i na bílé roztrhané kalhoty, které se vrací do kurzu. Tyto můžete kombinovat i s bílým rolákem, který jsem vám představila viz výše. 

Tak mrkněte a užijte krásnou slunečnou jarní sobotu! :)

KABÁT SHEIN
ROLÁK ZARA
KALHOTY ZARA
KABELKA MICHAEL KORS
BOTY BERSHKA

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne