Rare Beauty | Dior Backstage | Inc. Redible | Too Faced

neděle 24. dubna 2022

Po dlouhé době jsem si pro vás připravila článek zaměřený opět na více produktů, které se mi doma v poslední době nahromadily - tady jsou..


RARE BEAUTY - KOREKTOR - LIQUID TOUCH CONCEALER ILLUMINATOR

Tento korektor jsem si objednala ze zvědavosti, jelikož jsem četla mnoho recenzí, že značka Rare Beauty od Seleny Gomez je kvalitní. No, nevím, ale nějak z něj utržená nejsem. Spíše bych ho nazvala takovým průměrným a ukláněla se ke značce Fenty.

TOO FACED - LESK NA RTY - LIP INJECTION EXTREME


Miluji snad všechny lesky Too Faced a ještě víc ty lip injection. Jsou prostě super. Jedná se o takzvaný zvětšující lesk na rty, který rty opravdu zvětší. A lesk v limitované edici s roztomilým medvídkem nemohl chybět v mém beaty šatníku. Miluji. I jeho vůni. Doporučuji.

DIOR BACKSTAGE - PUDR - FACE & BODY POWDER-NO-POWDER


Powder-no-powder je můj poslední úlovek. Sháněla jsem nějaký rozjasňující přirozený pudr a původně měla políčeno na značku Chanel, ale na druhou stranu, Dior Backstage patří také mezi mé oblíbené, takže jsem neváhala a věděla, že zklamaná nebudu.

INC.REDIBLE - LESK NA RTY - CRYSTAL BALL ROLLERGLOSS


Pamatujete si na dobu, kdy byl doslova hitem kuličkový lesk na rty? Tak teď zbystřete, protože se tento lesk dává znovu do trendu. Já neodolala lesku značky Inc.Redible, která je na trhu poměrně nová. Zajímavostí je, že lesk je opravdu napuštěný reálnými krystalky. Není příliš parfemovaný a rty dokonale podtrhne.

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne