White. Lace. Lingerie.

čtvrtek 12. května 2022


 Už jsem to tu psala několikrát, ale nedá mi to. „Bodýčka“ jsou prostě moje.

Byla to láska na první pohled. A na to já dávám v posledních letech pořád. Už jsem naštěstí vyrostla z těch ukvapených shoppingů, kdy jsem si za ušetřené peníze nakoupila tolik věcí, co to jen šlo. Teď je to naštěstí pár let jiné. Kousek mě musí oslovit. Srdcem. A přesně to se mi stalo u tohoto body.

I když se jedná o body ušité z romantické krajky vhodné především na večer, tak i tak musím říct, že bych se ho možná ani nebála risknout do denního nošení, například k jeansům a hodit přes něj bílé sáčko – v případě, kdybych výstřih trošku sepnula spínacím špendlíkem (abychom si rozuměli). Dále je body vyrobené z udržitelného materiálu, má nevyztužené košíčky, je bez kostic a kalhotková část je klasického střihu.

A teď trošku z jiného soudku, co potěší zejména vaše drahé polovičky, dámy. Blíží-li se vašemu příteli narozeniny, svátek či byste ho chtěly jen tak potěšit, pak omrkněte jejich pánské boxerky. Na výběr máte hned z několika typů, barev a velikostí, že ty pravé pro něj rozhodně objevíte.

P.S. Jestli jste stejně šílené jako já na vzorované silonky a punčochy, pak mrkněte i po těchto písmenkových, jsou boží!

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne