Loewe | Agua | toaletní voda unisex | recenze

pátek 20. května 2022


V poslední době sázím na parfémy především kvůli designu. A až pak zjistím jejich vůni. Zní to zvláštně? Možná. Ale už napodruhé se mi to vyplatilo.

Tato toaletní voda mě uchvátila především svým zajímavým designem. Loewe jsem prvně zaregistrovala u jedné blogerky na Instagramu a ihned jsem se pustila do googlování. Avšak kámen úrazu byl ten, že jsem absolutně nevěděla, který. Na výběr je totiž asi 87barevných“ odstínů. A protože mám asi nějakou úchylku na zelenou, tak jsem riskla právě Loewe Agua.

Jedná se o unisex vůni, takže ji může teoreticky používat i muž. Hodně mi navíc připomíná CK One a Elizabeth Arden Green Tea, které se taky nesou v takovém citrusovo-svěžím duchu. Tato vůně obsahuje yuzu, bergamot, mandarinku, čaj, maté, bílý pepř, cedr, pižmo a santalové dřevo. Jedná se tedy o aromatickou až dřevitou vůni. Navíc ve mně vyvolává jakýsi mořský vibe, kdy mám okamžitou chuť se sbalit a odjet k moři. Ale to si pro letošek spíše odpustím a opět zavítám poznat krásy naší země, navíc takovou „dovolenou“ si chci užít v novém útočišti.

Které další Loewe vůně mě oslovily? Přemýšlela jsem ještě nad Loewe Aire, která má velice bohaté složení a pak ještě nad Loewe Solo Ella, která je čistě květinová.

Zkrátka na letní dny je Loewe přímo ideální!

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne