Ryor | mořské řasy | denní krém | recenze

sobota 28. května 2022


Tato recenze bude pro mě i lehce nostalgická, protože právě značka RYOR byla moje první spolupráce, na které jsem začínala recenzovat kosmetické produkty. A nechápu, že už je to neuvěřitelných 10 let…

Jako by to bylo včera, kdy jsem obdržela svůj první kosmetický produkt k recenzování. A teď, když se podívám do statistik, tak zůstávám v úžasu zírat, že právě tyto recenze se staly jedněmi z nejčtenějších té doby, ale i teď. Neuvěřitelné a moc za to děkuji. Teď už se tedy nejednalo o získání produktu formou daru, ale rozhodla jsem se ho zakoupit, protože mi nedávno denní krém došel.

Už jsem to tu poslala několikrát, ale skoro v kuse po dobu 8 let jsem používala denní krém 3D Hyaluron od Dermacol. Protože mi opět došel, tak jsem bádala, co bych vyzkoušela dál. A do oka mi padl právě tento denní krém s mořskými řasy. Jedná se o lehce polomastný lehký hydratační krém, který obsahuje aktivní složky z mořského planktonu. Ty pleť revitalizují a zpevňují. Krém dále obsahuje avokádový a jojobový olej, který vyživuje, betaglukan, který pokožku chrání před vnějšími volnými radikály a vitamín E.

Používám ho krátce, ale s mojí suchou pletí si sedl. Ještě ho používám v kombinaci čistého séra kyseliny hyaluronové, takže tato výsledná kombinace je pro mě naprosto ideální. Z této řady ještě doporučuji mrknout na krém s kyselinou hyaluronovou a kmenovými buňkami, který působí jako anti-age a pomáhá v boji proti pigmentovým skvrnám.

Obdobným krémem může být například tento denní krém RYOR s amarantovým olejem a hedvábím – ten už je více zaměřený na citlivou pleť

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne