Královská modrá

neděle 5. června 2022


Pátek ve zkratce - Třebešín, margarita, puchýře. 

Poslední den pracovního týdne byl pro mě celkem pestrý, jelikož jsem dopoledne strávila u focení administrativního komplexu na pomezí Žižkova a Strašnic, pak jsem zavítala na výbornou jahodovou margaritu a tacos a cestou z oběda si natolik rozřezala nohy poměrně "novými" sandály, že jsem cestu domů zvolila zkrátka na boso. 

Bylo krásně, tak jsem využila situace a vytáhla ze skříně nové body a sukni v královské modré, kterou jsem dosud v šatníku neměla. Říkala jsem si, že nosit jen rozpuštěné vlasy či culík je už u mě nuda, tak jsem si z jednoho online shopu naobjednala různé sponky do vlasů, kdy mi přišly i tyhle ťupínky. Jsou super, protože se dají zacvaknout jak do pramene, tak do již hotového copánku. Ve vlasovém šatníku mám i další zajímavé doplňky do vlasů, takže se můžete v budoucích příspěvcích těšit na další hair inspiration, kterou jsem dosud nějak přehlížela.


BODY SHEIN
SUKNĚ SHEIN
KABELKA MICHAEL KORS
SANDÁLE ZARA

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne