Revolution Skincare | AHA + BHA 30% Peeling Solution | intenzivní chemický peeling pro rozjasnění pleti | recenze

pondělí 22. srpna 2022


Doufám, že zbystří všechny slečny, které trápí nějaký ten pupínek nebo akné. Proč? Tento produkt považuji za zázrak, protože aby mi po jednom nanesení zmizely pupínky, to se mi ještě nestalo. Vážně.

Opět děkuji mé kamarádce, která mi tento skvost doporučila. Nejsem si jistá, zda jsem se na blogu někdy rozepsala o svých hormonálních a nehormonálních změnách, ale i tak se plánuji tomuto tématu věnovat trošku intenzivněji a možná můžete v budoucnu očekávat příspěvek zaměřený na hormonální antikoncepci a její vliv na moje zdraví, příznaky po vysazení, balanc rovnováhy apod. Pár měsíců po vysazení HA (chtěla jsem se vyčistit od hormonů a po několika letech zahodit), se mi samozřejmě, přirozeně, vyskytly pupínky. Ale ne jenom v rámci menstruačního cyklu, ale i během PMS (premenstruačního syndromu) či v průběhu ovulace. Já, která neměla nikdy ani pupínek, možná tak na čele či bradě sem tam, jsem byla pochopitelně v šoku. Ale. Musím zaklepat, že se nejedná o žádné těžké akné, možná by mě i nějaké slečny udupaly za to, že si stěžuji na pár pupínků na obličeji, ale pardon! Každá s něčím bojujeme a když je možnost se jich zbavit, ráda se s vámi o zázrak podělím. O co se jedná?

O intenzivní chemický peeling AHA + BHA pro rozjasnění pleti. Říkám, chemický peeling jsem zkoušela poprvé a jsem nadšená. Do čeho bych ale nešla je chemický peeling někde na klinice či v kosmetickém salonu, jelikož má pleť je od mala velmi citlivá a po skoro všem se mi rozjel ekzém (natož teď docela koukám, že se můžu patlat víceméně vším a je to úplně ok!) - kor v saloně je nášup chemického peelingu vyšší než v tomto produktu. Ale i tak jsem se pochopitelně bála, abych se neosypala.

Tento chemický peeling pro rozjasnění pleti značky Revolution Skincare poskytuje super exfoliaci vrchní vrstvy pleti. Dále hloubkově čistí, zanechává ji hladkou, odstraňuje odumřelé buňky či nečistoty z ovzduší a dodává pleti energii. Navíc se jedná o veganský produkt. Produkt se skládá z alfa-hydroxykyseliny, která redukuje vrásky a zesvětluje pigmentové skvrny a beta-hydroxykysliny (kyselina salicylová), která proniká do pórů a čistí je.

Používám tak ob 23 dny na suchou a vyčištěnou pleť. Nechám působit 10 minut a vlažnou vodou smyji. První dojem? Překvapila mě barva, která je jak krev. Nanesla jsem hlavně na pupínky a hned jsem pociťovala příjemné štípání a zkrátka práci kyselin, která započala okamžitě. Po 10 minutách jsem peeling smyla, namazala krémem a šla spát. Ráno ani známky po nějaké reakci. Pleť byla zregenerovaná, jemná a pupínky vymizelý. U mě akorát problém ten, že si ze zvyku sahám na obličej, hlavně na čelo, takže pupínky znovu zaútočily, ale ne v takové míře.

Exfoliační peelingové sérum s AHA kyselinami má i značka Vichy, Lobey, Collistar či The Ordinary.

Doporučuji! Peeling stojí pár korun (mě tento vyšel do tří stovek) a fakt dělá zázraky.

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne