Lancome | L'Absolu Gloss Rosy Plump | recenze

neděle 14. srpna 2022


Lancome je pro mě tak trochu špetka nostalgie. Proč? Protože první „značkový“ dekorativní produkt byl právě lesk na rty Lancome zakoupený někde v Liberci před 9 lety. Neuvěřitelné. Pamatuji, že jsem k němu vzala ještě rtěnku Esteé Lauder a přišla jsem si najednou „dospělá“…

Lancome L’Absolu Gloss Rosy Plump. Tak zní název nového lesku na rty se zvětšujícím efektem. Z blogu vám musí být více než jasné, že si na zvětšující lesky celkem potrpím a ráda je používám. Jak jste k lesku přišla? Zkrátka mi došel můj oblíbenec Too Faced a říkám si, že je na čase zkusit jinou značku, než se jen uchylovat k oblíbeným a vyzkoušeným jako je Too Faced či Dior. A po krátkém hledání na mě vykoukl Lancome. Cenově mi také přišel prima, takže volba byla jasná.

Nejen design, ale i vlastnosti lesku jsou naprosto super. Rty opravdu zvětšuje, poskytuje jim několikahodinovou hydrataci, příjemně voní, nevysušuje, má chladivý efekt a navíc zvýrazňuje jejich přirozenou barvu – lesk obsahuje jak kyselinu hyaluoronvou, tak mentol.

Lesk používám asi pět dní a nemohu si ho vynachválit. Možná si říkáte, proč mám zapotřebí používat zvětšující lesky na rty, když sama mám rty celkem plné a ještě jsem párkrát podstoupila injekční hydrataci kyselinou hyaluronvou.. odpověď zní tak, že jsem si je oblíbila hlavně kvůli vůni a „dovýraznění“ rtů.

Někomu zvětšující lesky sednou, někomu ne. Někomu po nich natečou rty, objeví se vyrážka a někomu ne. Opravdu záleží, jak vaše pokožka s obsaženými látkami reaguje. Může to být místy i nepříjemné, pokud ho zkoušíte napoprvé, ale není to nic nebezpečného. 

Jak je ale mým zvykem, připravila jsem si pro vás i levnější alternativu, která by také stála za vyzkoušení. Zkuste třeba lesk na rty se zvětšujícím efektem Essence. Velmi mile mě překvapila jeho recenze a hlavně cena, jelikož plní stejné účinky jako lesk o několik stovek dražší. Koukněte na něj, určitě není od věci :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne