Dior | Miss Dior | vlasový olej pro hydrataci a lesk | recenze

neděle 24. července 2022

Vlasových olejíčků jsem vyzkoušela poměrně hodně, ale znáte mě. Ráda zkouším nové věci a tím je i nový olejíček na vlasy Miss Dior.

Co mě vedlo k vyzkoušení? Zvědavost. A samozřejmě design a dobré zkušenosti se značkou Dior. Ani v tom nehrála role žádná recenze. Prostě jsem do toho šla. A výsledek? 

Jo. I když se může zdát, že je to jenom výtřel značky a lehce předražený výstřel, tak zas svůj účel plní a je vhodný pro všechny typy vlasů. Mezi jeho účinky patří hydratace, lesk a ochrana proti vnějším radikálůmOlejíček nanáším na suché vlasy do konečků a rozčešu. Navíc se mi líbí jeho velmi příjemná vůně!

Ještě bych dala pár dalších tipů na vlasové olejíčky, které stojí za zmínku. Například tento arganový olej Maria Nilla. Olejíček nejenom hloubkově hydratuje a posiluje vlasové vlákno, tak zabraňuje krepatění a zanechává jim intenzivní lesk. Produkt je tvořen arganovým olejem, Color Guard Complexem a vitaminem B5. Navíc se jedná o veganský produkt

Ale jak vám mohlo být tak trochu jasné z mého blogu, Dior je zkrátka moje srdcovka, proto ten olejíček..

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne