Baguette Bag

sobota 23. července 2022

NO. 1 letošního léta, ne-li roku? Jednoznačně bageta! Ale kabelka.

Je to asi rok, co jsem tento trend zaregistrovala, ale přijde mi, že až tento rok nastal doslova bagetkový boom. Právě před rokem jsem si pořídila tuto zelenkavou, protože se mi zkrátka líbila a tento tvar jsem ještě ve svém šatníku neměla. Byl to evidentně pomalý rozjezd. A teď? Baguette bag vidím jak u značky Michael Kors, tak ale i Balenciaga a další. A ano, je to velmi praktický módní tvar, protože i když se nezdá, tak se do ní vejde hodně věcí.

Jenže znáte to. Procházím různé online shopy a vidím je všude. V různých barvách. Velikostech. Od různých značek. A to jsem nedávno na nově navrtanou poličku v šatně vyskládala kabelky, které doma mám a říkám si, že je asi na čase trošku zpomalit. Ale. Někdy člověk neodolá. A trapný je, že mám vlastně jen jednu, haha, takže je na čase, abych bagetky rozšířila...?

Článkem chci dát, samozřejmě, tip. Doporučuji mrknout třeba na ROMY TISA. Proč? Budete se cítit jako v ráji. Vyjede vám tolik možností, že nebudete vědět, na kterou se podívat dřív. Moje favoritka je clear PVC baguette bag, do které dáte jak telefon, tak zrcátko, lesk na rty i peněženku. Vidět ji můžete pod článkem. Tak mrkněte!

romytisa.com

 

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne