Maria Nila | Colour Refresh Pearl Silver | jemná vyživující maska bez permanentních barevných pigmentů | recenze

neděle 10. července 2022

Maria Nila. Znáte? Přiznám se, že jsem ji zaregistrovala teprve nedávno, ale hned jsem se zamilovala. 


A i nedávno jsem udělala poměrně větší nákup různé vlasové kosmetiky, protože mi vše jaksi došlo. A právě vyživující maska Maria Nila byla mezi nimi. Jedná se přímo o jemnou vyživující masku bez permanentních barevných pigmentů Colour Refresh Pearl Silver. Proč jsem šla zrovna do této?

Nebudu lhát, absolutně jsem nevěděla, který odstín vyzkoušet. Jela jsem nejenom dle recenzí, ale také dle barevného designu (jak je mým zvykem). Přemýšlela jsem nad Colour Refresh Lavender a Colour Refresh Pink Pop. Nakonec jsem šla ale do stříbrného-platinového odstínu, který měl asi nejlepší hodnocení. Co se mi na masce líbí?

Intenzitu odstínu si volím sama - proto se jedná o masku bez permanentních barevných pigmentů, i když se může nejprve zdát až děsivé, jak některé odstíny výrazné a syté jsou. Takže, čím déle se nechá barva na vlasech, tím výraznější odstín bude. Odstín Pearl Silver je k dosažení platinového odstínu. Mé vlasy jsou blond, takže jsem přemýšlela, že bych ty teplé tóny touto maskou ztmavila a zchladila - maska obsahuje arganový olej, který vlasy zjemňuje, jedná čiště o veganský produkt. Jakmile mi dojde, zkouším další. 

P.S. Ještě mám zálusk na sprej na vlasy pro plážový efekt


Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne