Bears With Benefits | KEEPIN´ IT CALM VITAMIN | recenze

pátek 9. září 2022


Duševní nepohodou, vyčerpáním, stresem a různými doprovodnými psychosomatickými příznaky dlouhodobého stresu si prošel asi každý z nás. Ani mě se toto nevyhnulo a pokud člověk umí s problémy pracovat a uvědomuje si je, je mnohem snadnější se hodit do klidu a podporovat pozitivní mysl třeba doplňkem stravy či nějakou činností…

Jak to máte vy? Já, zejména v chladných měsících, potřebuji nastartovat různými vitaminy a doplňky stravy, které beru i preventivně. Momentálně u mě najdete rybí tuk, beta-glukanymagnézium, vitamin C a nově tyto gumové medvídky s B-komplexem a ashwagandhou (Vitánie snodárná).

Bears With Benefits jsem objevila úplnou náhodou, když jsem projížděla Instagram. Zaujala mě nejenom skladba nabízených medvídků, ale také design. Na výběr toho mají tolik, že jsem nevěděla, který si vybrat. Přemýšlela jsem nad medvídky pro duševní pohodu a medvídky pro podporu zdraví hormonální činnosti, zejména během PMS. Ale nakonec jsem sáhla po Bears With Benefits Keepin’It Calm Vitamin.

Dost mi připomínají dětství. Asi hlavně díky „vůniB-komplexu - ten mimo jiné přispívá k normální činnosti nervové soustavy a eliminuje únavu a vyčerpání. Ashwagandha je naopak indický ženšen, který se používá v ajurvédské medicíně a podporuje vnitřní klid. Dále pomáhá proti nespavosti, stresu, depresi, snižuje hladinu krevního cukru, kortizolu a podporuje funkci mozku a paměti. Navíc jsou doplňky vhodné pro vegany.

Používám dvakrát denně dle potřeby a vyhovují. Nejradši bych si pořídila všechny, protože tento design je přesně dle mého šálku.

P.S. Medvídky mají různé! Trápí-li vás mírná nespavost, pak mají i medvídky na klidný spánek či pro zpevnění vlasů a nehtů (tento doplněk navíc pořídíte se super slevou, tak mrkněte!) 

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne