Recenze | Yves Saint Laurent Black Opium Le Parfum | parfémovaná voda

sobota 29. července 2023


Klasické Black Opium mě nikdy neoslovilo, ale tohle Black Opium Le Parfum? Srdcovka.

I když máme léto a logicky by mě to mělo táhnout spíše ke květinovým či ovocným vůním, tak úplně tomu tak není. Miluju těžší vůně s nádechem černého rybízu, cedru, jasmínu či dřeva. A tak jsem narazila na YSL Black Opim Le Parfum. Jeho vzorek jsem objevila v nějakém časopise a ihned si mě získal. Možná to bude i tím, že mi jeho vůně lehce připomíná parfém La Nuit Trésor Caresse od Lancome, který jsem dostala v roce 2017 k Vánocům. A nějaká ta nostalgie tam zůstala.

Parfém Black Opium Le Parfum je tvořen broskví, zelenou mandarinkou, jasmínem sambacem, mirabelkou, skořicí, kávou, vanilkou a pačuli. Možná vanilka a pačuli mi La Nuit Trésor Caresse tak trochu připomínají, protože právě tyto dvě ingredience mají společné.

Ano, je ideálnější spíše na večerní nošení, ale pokud nejsou úplná vedra, tak není problém parfém „obléct“ i na běžné denní nošení.

Každopádně mou jedničkou je i tak vůně Dior Addict, kterou jsem kdysi dávno také měla, ale nějak se nemůžu dokopat k její koupi. Tak až spotřebuji Black Opium Le Parfum, asi přijde její čas.

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne