@amyreddish Got Me Inspired

středa 23. srpna 2023


Léto. Barvy. Bazén. Moře. Prstýnky.

Nevím, co se mi přesně stalo, ale až letos, letošní léto, jsem objevila kouzlo barev. Černé budu věrná samozřejmě nadále - a to hlavně v podzimních a zimních měsících, ale stále máme léto a s ním závan barev.

Možná to začalo objevením Instagramu Amy Reddish, která mě svým smyslem pro barvy naprosto nadchla. Nechci to brát jako kopírování, ale nápad každého nehtu s jinou barvou v závalu masivních barevných prstýnků s pozadím bazénu, mě tak chytl, že jsem musela udělat něco obdobného. 

Víceméně jsem popadla všechny mini laky na nehty Dermacol a pak dva od OPI a NOBEA. Mini laky na nehty Dermacol jsou boží. Mají sice pět mililitrů, ale použít je můžete hned několikrát. Navíc je cenově pořídite od nějaký třiceti korun. Konkrétně se jedná o kolekce Dermacol Mini a Dermacol Neon.

Dále jsem si našla zálibu v barevných masivních prstýncích. Asi to vidím jen na letní sezónu, ale i tak mi přijde, že mi barvy dělají den barevnější, veselejší a radostnější. Zejména v období PMS.. která z nás to nezná, že :)

Takže barevné nehty, a ještě barevnější prstýnky, berte jako terapii. A rozhodně ji doporučuji vyzkoušet.

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne