Hawaiian Tropic | Protective & Satin Protection | olej na opalování ve spreji SPF 20 & opalovací mléko SPF 50+ | recenze

neděle 27. srpna 2023


Čas dovolených se pomalu blíží ke konci, ale to neznamená, že nás sluníčko již navždy opustí - sice to v ČR plně na třicítky nevypadá (na rozdíl od Řecka, odkud právě píšu tento článek), ale jak říkám, sluníčko se přece ještě musí v září vrátit...

Nebo také mnoho lidí plánuje dovolené u moře právě začátkem září, takže takový olej na opalování či opalovací mléko se bude chodit jakbysmet. Já vyzkoušela poměrně mnoho opalovacích přípravků, ale celkem si sedla se značkou Hawaiian Tropic. Jasně, na moje oblíbené Bali Body to nemá, ale bylo na čase zkusit i něco jiného.

Do Řecka jsem sbalila olej na opalování ve spreji SPF 20 a opalovací mléko SPF 50+. Za mě super opalovací produkty, které plní svoji úlohu. Opalovací mléko jsem použila hned po příjezdu, protože jsem samozřejmě nebyla vůbec opálená a vystavit pokožku přímému slunci na celý den není úplně nejideálnější. V dalších dnech používám olej na opalování s SPF 20, který se snadno roztírá, nezanechává mastný film hydratuje. Upozorňuji, že je olej celkem parfémovaný a ti, kteří úplně nemusí kokosovou vůni jako já, mají celkem smůlu (ale vydržet se to dá).

Cenově produkty vyjedou samostatně na něco kolem tří seti korun
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne