Recenze | Beauty of Joseon Relief Sun Rice + Probiotics ochranný pleťový krém s probiotiky SPF 50+ | Glow Serum Propolis + Niacinamide regenerační a rozjasňující sérum

čtvrtek 28. prosince 2023


O čem se v kosmetickém průmyslu v poslední době mluví? O korejské kosmetice. A proto tu pro vás mám dva produkty korejské značky Beauty of Joseon.

Abych byla upřímná, dost přemýšlím nad tím, že budu postupně měnit dosavadní pleťovou kosmetiku, protože značka Beauty of Joseon mě doslova pohltila. I když mám prozatím jen ochranný pleťový krém s probiotiky a regenerační rozjasňující sérum, tak už jsem si stihla prohlédnout celou nabídku, která je u nás k dispozici. 

Nejprve začnu s krémem. Ten ve svém složení má 30 % výtažku z rýže, výtažky z fermentovaných obilovin, vitamin C včetně E a niacinamidu, je bez parfemace a esenciálních olejů, má veganské složení a k tomu ochranný faktor SPF 50+. Krém tedy poskytuje vysokou ochranu proti škodlivým účinkům UV záření, hydratuje, vyživuje, napomáhá předcházení předčasnému stárnutí pleti, nezanechává bílé stopy a má velmi lehké složení. Zní to jako pohádka? Avšak je to pravda. Krém mě přesvědčil i dle velmi vysokých recenzí. 

Dále tu mám ještě regenerační rozjasňující sérum Glow Serum Propolis + Niacinamide. Toto sérum obsahuje kyselinu hyaluronovou, 60 % extraktu z propolis, 2 % niacinamidu a 0,5 % BHA. Ve výsledku mají tyto složky hydratovat, vyživovat, regenerovat, zmenšovat póry, odstraňovat kožní mazčistit póry, ale také udržovat pleť v rovnováze. Sérum je vhodné pro všechny typy pleti včetně té citlivé či problematické. Já krém aplikuji každé ráno na vyčištěnou pleť společně i s ochranným krémem.

Kosmetiku nepoužívám tak dlouho, abych vám zde napsala zázraky, ale za tu chvilku jsem naprosto spokojená!

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne