Recenze | Dior Addict Refill | lesklá rtěnka Dior Bar | Addict Case Limited Edition | Blooming Boudoir

neděle 7. ledna 2024


Dior. Značka, kterou není třeba představovat, protože je to taková moje srdcovka…

Lesklá rtěnka s náhradní náplní mé oblíbené kolekce Dior Addict. V podstatě se jedná jen o náhradní náplň do pouzdra, které vám zůstane napořád. A protože jsem nelenila, hned jsem pouzdra omrkla na oficiálních stránkách. A výsledek? Můžete vidět samy. Na výběr bylo šest různých pouzder, ale mně oslovilo jen jedno - a to Blooming Boudoir kolekce Blooming, která u nás bohužel ještě k dostání není.

Nikdy jsem tuto konkrétní rtěnku Dior Addict neměla, tak jsem byla zvědavá, jak si sedne s mými rty. A musím říct, že jsem nadšená. Mám odstín Dior Bar, což je poměrně výrazný odstín s hnědým nádechem – trochu jsem se bála, jelikož jsem si ji samozřejmě nevyzkoušela, jak jsem ji objednávala společně s pouzdrem. Po nanesení jsem byla ale příjemně překvapena, protože i když se jedná o tmavý odstín, tak se na rtech příjemně rozplyne - stačí nanést opravdu málo a klidně rty pak ještě obtisknout přes ubrousek. Navíc mě překvapilo, jak dlouho na rtech vydrží, skoro po celý den. Hlavně máte k dispozici asi čtyřicet odstínů, takže pro příště zkusím zvolit spíše světlejší. Ale to nejlepší je, že vám pouzdro zůstane!

P.S. Tato kolekce má i balzám na rty Dior Addict Lip Glow, který obsahuje bambucké máslo a balzám je k dostání ve třinácti odstínech.

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne