Recenze | Kylie Cosmetics High Gloss | lesk na rty | Damn Gina

pátek 12. ledna 2024


S Kylie Cosmetics jsem dosud žádné zkušenosti neměla, ale s pleťovou Kylie Skin ano. Avšak v Londýně nadešel ten čas vyzkoušet i nějaký dekorativní produkt - tak jsem sáhla po tomto lesku, abych si z jejího pop-up storu v Harrods taky něco odnesla.

Ano, Kylie Cosmetics je u nás k dostání, ale když zkrátka porovnáte výběr tu a v zahraniční, rozdíl je celkem znát. Neříkám, že si u nás nic nekoupím, ale když už má tato značka svůj vlastní obchůdek, kde je to všechno růžové a vymakané, tak vás to láká koupit hlavně tam. A já si pořídila lesk na rty, který jsem u nás zatím nenašla.

Obecně jsou na značku různé ohlasy. Někdo její produkty doporučuje, někdo ne. Já se v těchto detailech zas tolik nehrabu, takže pokud mi to nevyvolá nějakou alergickou reakci, tak jsem spokojená.

Tento lesk High Gloss s odstínem Damn Gina je poměrně hodně růžový, až bych řekla, že háže zlato-růžové odlesky. Pořizovala jsem ho s kamarádkou, která mě doslova přesvědčila, že tento odstín je ještě v kombinaci s mým baby růžovým kožichem naprosto perfektní. A posléze jsem si všimla, že jsem s odstínem vedle nešlápla. Samozřejmě jsou různé cenové alternativy a řekla bych, že podobnou službu vám udělá i lesk Dior Addict Lip Maximizer s odstínem 010 Holographic Pink nebo i od Essence hydratační lesk na rty odstín 01

Ale určitě to nebyl můj poslední produkt Kylie Cosmetics a je možné, že vám dřív nebo později podám dalším recenzi :) Jo a cenově ty lesky vychází na nějakých pět set korun.

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne