Recenze | Sand & Sky Australian Pink Clay Clear & Clean Duo | sada pro péči o pleť

sobota 3. února 2024


Měla jsem za to, že jsem vám kosmetickou značku Sand & Sky už v minulosti představovala, jelikož jsem od ní měla super masku na pleť a v roce 2020 se objevila v koláži zde na blogu. Ale co jsem četla text, tak o masce ani zmínka.

Abych se k masce vrátila, je naprosto super. Po první aplikaci máte pocit, že je pleť jemnější, čistší a hebčí na dotek. Obsahuje australský růžový jíl, extrakty z chaluhy, vilínu virginského, granátového jablka a mangostany. Všechny tyto ingredience mají za následek uvolněných ucpaných pórů, odstranění toxinů, ale také rozjasnění, zmírňují hyperpigmentaci a barevně sjednocují barevný tón pleti. Navíc má maska antioxidační účinky, je bez sulfátů, silikonů, ftalátu, lepku a bez PEG látek.

K sadě mám ještě čistící a odličovací gel s detoxikačním účinkem, který důkladně čistí pleť od nečistot. Opět se jedná o produkt bez sulfátů, silikonů, ftalátu, lepku a bez PEG látek.

Produkty můžete pořídit i zvlášť a ve větším balení, konkrétně detoxikační maska na rozšířené póry je k dostání až v šedesáti gramovém balení.

Za mě úžasné cestovní kosmetické duo.

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne