Recenze | Dermacol Bio Retinol | omlazující noční krém s retinolem

pátek 22. března 2024


Produkty značky Dermacol jsem recenzovala asi dvacetkrát. První zkušenost s jejich pleťovou kosmetikou jsem měla v roce 2014 díky skvělému dennímu krému 3D Hyaluron Therapy. No a teď nastal čas na vyzkoušení i jejich další novinky.

Dermacol. Ikonická česká kosmetická značka, která vznikla v 60. letech a ihned si získala své klientky. Nejvíce se proslavila jedinečným krycím make-upem Dermacol Make-up Cover, který je opravdu maximálně krycí a byl vyvinut ve spolupráci s barrandovskými filmovými studiemi pro potřeby filmového průmyslu. Dermacol od té doby rozšířil své portfolio o několik produktů nejen dekorativní, ale také tělové a pleťové kosmetiky. No a když jsem zaregistrovala, že byla na trh uvedena novinka s retinolem, neváhala jsem.

V poslední době se hodně řeší #skincare plus jste se mohli hodně dočíst o retinolu. Proč ho používat? Protože podporuje obnovu buněk a zlepšuje vzhled pleti tím, že redukuje vrásky a sjednocuje tón pleti. Nevýhoda retinolu je, že se ho nesmí v žádném případě přehnat a musí se dodržovat správné postupy a aplikaci jasně daného množství. Tento noční krém s retinolem jsem si okamžitě oblíbila. Noční verzi jsem vzala naschvál, protože přes den momentálně používám ochranný krém s probiotiky a SPF 50+ od Beauty of Joseon. Tento noční krém má hutnou konzistenci – tím pleti navrací pevnost, regeneruje, redukuje jemné vrásky a hydratuje. Za mě super produkt.

Věřím, že i denní krém bude skvělý. Rozhodně doporučuji.


Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne