Rituals vonné tyčinky | The Ritual Of Karma | recenze

pondělí 1. dubna 2024



Vonných tyčinek a difuzérů jsem doma vyzkoušela mraky. Mám je jen v koupelně a obývacím pokoji, protože v ložnici nesnesu žádnou vůni - nespala bych a bolela by mě z toho hlava.

Abych pokračovala. Četla jsem docela hodně článků, jak jsou vonné tyčinky a difuzéry špatné, že vypouští do vzduchu špatné látky apod. Něco na tom může být pravdy, ale když to člověk vyložene neinhaluje denně do nosu a není to žádná brutální výrazná vůně... tak to nějak neřeším.

Ještě k Vánocům jsem dostala tyto vonné tyčinky značky Rituals. Jakmile jsem si k nim přivoněla, okamžitě jsem věděla, že budou ideální do nadcházejícího jarního období. No a jaro tu máme jak nic. Utíká to, co vám budu povídat. Tak jsem tyčinky umístila do obývací pokoje, kde mi navozují o to víc jarní náladu. 

Rituals mám ráda. Mají skvělé produkty nejen do bytu, ale také na tělo. Kdysi jsem měla sprchovou pěnu a zejmňující tělový peeling  no a ta vůně.. úžasný. Sice se nejedná úplně o levnou značku - tak třeba ty vonné tyčinky se pohybují kolem čtyři seti padesáti korun a ten tělový peeling také kolem čtyř seti korun - tak i tak říkám, že se vyplatí. Mrkněte.

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne