XEN TAN: Luminous Gold Gel

sobota 2. listopadu 2013

Listopad, 2

Úžasnou samoopalovací značku XEN TAN jsem vám kdysi představovala s výrobky DEEP BROZNE A ABSOLUTE LUXE. Byla jsem s nimi natolik spokojená, že jsem se pro vás rozhodla vyzkoušet aktuální novinku, LUMINOUS GOLD GEL. Není to přímo velmi tmavé opálení, ale sama bych řekla, že se to pohybuje kolem středního odstínu. A jaký, že Luminous Gold Gel je?
Když mi dorazil domů, byla jsem strašně šťastná, protože obecně XEN TAN velmi doporučuji a vždy, když člověk potřebuje v danou chvíli vypadat skvěle a zazářit někde na akci a nemá možnost se někde opálit, tak sáhnu po jakémkoliv výrobku XEN TAN a vždy vím, že mě nezklame! To samé se stalo s novinkou LUMINOUS GOLD GEL, který sice obsahuje jenom sto padesát mililitrů, ale za to vydrží i tak déle. Stačí ho nanést v malém množství na suchou pokožku - nejlépe po peelingu XEN TAN - a rovnoměrnými tahy gel po těle rozetřít. Konzistence je velmi průhledná se zlatými třpytkami. Parfemace je lehce intenzivnější, voní po kokosu. Ale i tak pokožka nezpůsobila žádnou alergickou reakci a gel mohou používat i ženy, které jsou náchylnější k různým vonným krémům. 
Po nanesení vám přijde, že jste si na sebe nic nenamazala, protože gel je průhledný a jeho intenzita se projeví až po třech hodinách, což je pravda. Je velice rychleschnoucí, opálení vydrží dlouho - cca deset dní a je vhodný i pro obličej.
Jestliže sháníte stále vhodný dárek pro sebe samu a ráda byste si dopřáli krásnou zdravou a opálenou pokožku v těchto zimních dnech, XEN TAN po všech stránkách doporučuji! :)
FB stránka: XEN-TAN

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne