Rimmel London | Fresher Skin Make-Up

neděle 6. listopadu 2016

Rimmel teď přišel na trh s novinkou Fresher Skin, což je make-up vytvořený na velmi jemné krémové bázi, až pěnové. Já na tento make-up už četla pár recenzí a každé jsou jiné. Některé ho chválí, některé ne. Sama jsem na vážkách. Sice mi nikdy tyto typy make-upů nesedly, ale s tímto mám pocit, že se mi na pleti dobře uchýlí a celkově vypadá dobře. 

Zde je pár základních informací
- střední krytí
- gelová/krémová konzistence
- voděodolný
- neusazuje se v pórech a vráskách
- jsou v něm minerální pudry, které redukují nadbytečný maz
- dále jsou v něm výtažky aloe vera, heřmánku a extrakt z mořských řas
- cena je dvě sta čtyřicet devět korun 

Vyzkoušela jsem dva odstíny: Ivory a Soft Beige. Ivory je ten nejsvětlejší odstín a opravdu bych ho doporučovala jenom pro ty, které mají tu pleť fakt světlou a moc se neopalují. Já ho zkusila a udělalo mi to trochu světlou masku, protože krk mám tmavší. Soft Beige mě překvapil, dobře na pleti splynul a nevytváří masku. 

Osobně se mi líbí i konzistence. Sice se nejedná o žádnou extra bombu, ale má něco do sebe. Byla jsem trochu zaskočena konzistencí a rozetřením po pleti. Make-up se i tak dobře rozetřel a s pletí si sedl. 

Podle mě Fresher Skin nepřekvapí, ale ani nezklame.
Miska řekl(a)...

Já mám také tento makeup a musím říct, že je opravdu super! :)
Miska blog

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne