Cosmic by Kylie Jenner | recenze

neděle 14. dubna 2024


Představte si, že jste milovaly parfém, ten se přestal vyrábět a vy jste dosud nenašly žádný podobný, které by voněl stejně. A pak ho objevíte…

Abych ještě story dokončila. Jakmile byla na trh uvedena vůně od Kylie Jenner, tak jsem nějak vnitřně tušila, že bude pro mě naprosto ideální. Od Vánoc jsem navíc měla voucher a parfém mi také došel, tak jsem doufala, že objevím nějaký v parfumerii, uplatním voucher a budu happy. Ale nějaký čas to tak nebylo, protože tato vůně byla neustále vyprodaná. No a jednoho dne jsem šla úplně náhodně do obchodního centra a čekala na mě. Jediná vystavená vůně. Třicet mililitrů. Asi osud. Díky, Vesmíre.

Takže takto, parfém Cosmic od Kylie Jenner je dle mě naprosto totožný jako parfém Fatale od značky Agent Provocateur, o kterém jsem vám zde psala asi v roce 2016. Pak Fatale prostě zmizel a já musela přejít na jiné parfémy. Ale Cosmic? Boží.

Už na webu ANNETTEMAG jsem o něm psala, více zde. Inspirace při vzniku parfému byla prý fascinace vesmírem a nekonečnými možnostmi. Vůně obsahuje stopy po jasmínu, krvavém pomeranči, cedrovém dřevu, musku, vanilce, jantaru a pivoňce. Je to taková aromatická květinová vůně s orientálním tónem. Zkrátka ideální složení pro mě. Vůně je navíc bez parabenů.

No já jsem naprosto nadšená. Dobré také je, že je vůně znovuplnitelná, takže stačí pak koupit jen náplň a flakónek vám zůstane. 

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne