Fairyland Affairs

sobota 25. března 2017

Atypičnost. Když jsem přemýšlela nad místem focení, měla jsem jasno. Chtěla jsem zajet někam do rozbouraných staveb.. a tak jsem učinila. 

Poprvé jsem snad měla na sobě svou novou džínovou bundu "fairyland affairs". Když jsem ji kupovala, nebyla jsem zrovna na 100 % přesvědčená, že ji unosím... Doteď mi visela v šatníku. A protože jsem vám tu několikrát slibovala, že budu opět fotit outfit posty, tak jsem se rozhodla, že to napravím. Odteď jich plánuji hodně a myslím, že se máte na co těšit. 

K bundě jsem zkombinovala džínové kalhoty a k tomu zvolila vysoké semišové kozačky - ty naprosto miluji. Sice s nimi mám asi sto devadesát centimetrů, ale tak co. Hezký zbytek dne.

JACKET PULL&BEAR | JEANS TOPSHOP | SHOES ZARA
Michaela Kofroňová řekl(a)...

Ta bunda je skvělá!
A fotky jsou úžasný,sluši ti to na nich:)

http://of-goldbook.blogspot.cz

Unknown řekl(a)...

tá bunda je super :)

Desire fashion blog

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkuju ti :)

The Annette Vogue řekl(a)...

Byla to taková ta láska na první pohled :D

Johana Kasalicka řekl(a)...

Bunda je mega!!!

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkujii, láska na první pohled

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkuji! S ním zkušenost nemám, botky, co nabízí nejsou úplně můj styl :/

Kaťule řekl(a)...

Díky moc. Máš nějakou značku, kterou bys vyloženě mohla doporučit? Ráda se nechám inspirovat :)

The Annette Vogue řekl(a)...

Ohledně bot? To moc nevím, já obuv kupuji většinou třeba v Aldo či Zara a tak :/

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne