Spa Active Day

úterý 19. září 2017

No, nejprve jsem plánovala post zaměřený na aktivní léto, jelikož jsem přes léto pořád někde lítala - především jsem strávila hodně času v krásné Francii, kam jsme se s rodinou vydali. Před Francií jsem byla ještě pod stanem, pod který jezdíme každoročně už asi čtrnáct let - takže jsem tuto tradici nemohla vynechat. A pak už jsem pobývala povětšinou doma a sem tam se věnovala buď jízdě na kole, opalování či "poflakování" :) Jenže nejlepší na tom je, že nemám tolik fotek, abych z toho mohla udělat nějaký pořádný post zaměřený na mé aktivní léto. A protože jsme se s kamarádkou ještě těsně před koncem prázdnin vydaly na SPA den, rozhodla jsem se, že z toho něco málo nafotím a připravím, protože se mi i toto téma bude do článku hodit.

Proto název příspěvku zní Spa Active Day. On to úplně aktivní den nebyl, ale zase odpočinout si a nabrat sílu před tím začátkem školy..? To bylo více než nezbytné! Vybraly jsme si jeden zajímavý pražský hotel, kde jsme vyhlídly střešní vířivku... samozřejmě, že z toho chce mít člověk i zážitek, takže jsme jako každé jiné věnovaly čas i focení, protože výhled na Prahu a Pražský hlad byl k nezaplacení - ale zase nechci úplně příspěvek věnovat tomu, jak jsme strávily den lenošením :D Ale musíme říct, že by si každá měla dopřát někdy takovýto den - zkrátka si vyhradit jeden celý den jen na to, aby člověk nabral sílu, uvolnil se, na nic nemyslel, nechal práci stranou a zkrátka se "vypnul". Akorát nemůže říct, jak tato střešní vířivka funguje přes podzim a zimu, přeci jenom počasí nebude tak přát, ale kdo ví, jaký podzim nás bude vůbec ještě čekat. 

Další důvod, proč jsem tento příspěvek připravila, je následující. Neměla jsem úplně v plánu tento post tímto směrem zaměřit, ale ve spolupráci s jedním projektem si zas říkám: Proč ne? Plus - nemyslím si, že by toto téma mělo být nějak kryté a nemluvit o něm, vždyť se to týká každé dívky, tak proč o tom nemluvit? Do fotek jsem zakomponovala i balení tampónů Tampax. Proč? Mnoho dívek, když mají své dny, se vyhýbají činnostem jako je sport, běh, plavání.. zkrátka těm aktivitám, kde musí být člověk buď v pohybu, nebo v plavkách.

A co na tampónech Tampax nejvíce oceňuju? Především to, že jsou díky aplikátoru opravdu praktické a hygienické a dají se tak velmi snadno použít i v situacích, kdy nejsme zrovna v pohodlí domova.

Chápu, že mnoho dívek spíš dává přednost teplému čaji, peřině a povětšinou různé aktivity ruší. Na druhou stranu, jak jsem psala, aktivní pohyb docela pomáhá, celkově. Proto si nemyslím, že je nutné hned věšet hlavu. Takže bych chtěla zkrátka říct, že pokud plánujete ještě nějakou aktivitu a kalendářně vám to moc nevychází, nezoufejte, řešení tu přeci je :)


A jaké léto jste měli vy?
EM řekl(a)...

Moc krásné fotky! Člověk proste občas potřebuje vypnout a z relaxovat se :)

LITTLETHINGSFOREM

Kateřina Hlaváčková řekl(a)...

Ty fotky vypadají opravdu skvěle, nedivím se, že jste si toho výhledu tolik užívaly. Já jsem takhle v lázních nebo ve vířivce nebyla ani nepamatuji. Určitě by takový den stál za to. :)
Young, wild and free

Lucie Šumová řekl(a)...

Fotky jsou opravdu krásné, to sis musela užít!:)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne