Zvětšení rtů pomocí Lip Injection od Too Faced?

pátek 13. října 2017


Tak jsem se po dlouhé době vydala na nákup nějakého toho lesku na rty. A zničehonic jsem narazila na tento "zvětšovač" rtů značky Too Faced s názvem Lip Injection. Už ten název ve mně probudil zvědavost, no, a jelikož jsem byla dlouho bez lesku na rty, rozhodla jsem do něho jít. A co myslíte, opravdu se vyplatí investovat do této "injekce"?

Jestliže toužíte po plných krásných rtech, můžu říct, že tento malý pomocník vám k tomu aspoň trochu docílí. Neříkám, že je lesk úplně zbytečný, to ne, ale nemůžete čekat, že se vám rty po něm úplně změní :D Lesk není injekce kyseliny hyaluronové. Líbí se mi jeho příjemná hutná konzistence, která se na rty jednoduše aplikuje a opravdu vykouzlí příjemné pokrytí. Rty jsou po aplikaci opravdu hladké a hydratované. Čím je lesk tvořen? Především rostlinnými složkami - avokádový a jojobový olej. Akorát upozorňuji předem na to, že rty po aplikace začnou "brnět" - tím je nastartovaný proces zvětšování.

Navíc existují dva druhy - Original a Extreme. Já si pořídila ten klasický, Extreme mi upřímně přišel zbytečný. Zkoušela jsem ho a výsledek rtů mi přišel zkrátka stejný. Original vyjde cenově na pět set sedmdesát korun českých.

Hledáte-li jiné alternativy na zvětšení objemu rtů, připravila jsem si pro vás nějaké tipy, které by vás mohly i zaujmout. Například značka Catrice má lesk na rty Volumizing Lip Booster, který efektivně vyhlazuje jemné linky na rtech a dodá jim tu správnou barvu. Cenově vyjde na příjemných devadesát devět korun českých. Pak není na škodu zkusit i lesk na rty značky Tolure Cosmetics, který navíc obsahuje substanci kyseliny hyaluronové, která podporuje dlouhodobý efekt objemu rtů.

S tímto leskem jsem jinak spokojená. Doporučuji.
Minau řekl(a)...

Díky za recenzi, chtěla jsem si pro něj jít, ale když mi pro zvětšení rtů pomůže jen trochu, tak budu hledat jinde..:)

The Annette Vogue řekl(a)...

Za nic :) Jako zbytečný úplně není, líbí se mi, jak rty hezky hydratuje a docílí na nich hezké pokrytí, ale něco obr extra asi čekat nemůžeme :D

Sara's City řekl(a)...

I didn't know about this product before. I will check your better propositions :)

Regards
Sara's City

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne