Dior: Dior Backstage Face&Body Foundation

pondělí 22. dubna 2019

Dior Backstage. Dlouho jsem se rozmýšlela, zda do dražšího make-upu zainvestovat. Nakonec jsem tak provedla a zde přináším menší report :)  


Když jsem přemýšlela nad tím, o čem vám poreferuji tento měsíc, měla jsem jasno. V rámci Shopping Fever jsem si pořídila make-up Dior Backstage Face&Body Foundation, což je nejenom make-up na pleť, ale také na tělo. Vybrala jsem si ho proto, že jsem na něj načetla velmi kladné recenze - skoro každá majitelka ho chválila, tak jsem si řekla, že ho zkrátka zkusím.


Musím říct, že konzistence je taková nijaká, prostě klasická, na kterou jste u tekutých make-upů zvyklé. Krycí schopnost je něco kolem "středu". Mám suchou pleť a tak je pro mě velmi důležité, aby netvořil na pleti šupinky. Naštěstí je netvoří, ale i tak svou pleť musím předem hodně hydratovat.  


Mezi plusy beru obrovskou škálu výběru odstínů, protože tolik jsem jich snad nikde u make-upů neviděla. Myslím, že si každá vybere ten svůj :) Líbí se mi také šikovný a fotogenický design - nejedná se o sklo, takže když vám spadne, nerozbije se.  


Pro porovnání jsem nechala i neupravenou fotku, abyste viděly, jak vypadá odstín. Schválně jsem zvolila jiný, než je odstín mé pleti - mixuji dva make-upy (tento a Too Faced). Vybrala jsem odstín 2,5 Neutral.     


Sice se jedná o dražší kategorii, ale i tak jsem ráda, že jsem zainvestovala a a vyzkoušela něco jiného, protože stále u mě vede Too Faced, kterého se jen tak prozatím nevzdám :D 
L I P S T I C K V E R S E řekl(a)...

Nádherné fotografie, v prvom rade <3 Tento Dior Backstage by som niekedy rada vyskúšala aj ja, počúvam naň samé chvály :D

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkujuu ♥ Určitě vyzkoušej :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne