Trendy pantofle - ano nebo ne?

sobota 27. dubna 2019

Dlouho jsem přemýšlela, které téma bych "nakousla", ale protože na jednom online shopu, který vám je z mého blogu také velmi známý, na mě vyskočily pantofle, měla jsem jasno. Popadl vás pantoflový trend?

Musím říct, že mě hit stylových značkových pantoflí nějak minul. Možná to bylo i tím, že mě žádné pantofle neoslovily. Věřím, že na nadcházející letní sezónu toho bude opět plný internet, ale že bych si teda nějaké pořídila na dovolenou? Uvidíme. Pro vás jsem si připravila pár tipů, konkrétně značky Calvin Klein, která již představila pantoflové novinky pro léto 2019.

Novinkou jsou například tyto plážové korálové pantofle s výrazným nápisem Calvin Klein, které aktuálně pořídíte s příjemnou slevou až dvě stě korun českých. Tento model je k dispozici i v tyrkysové. Jste-li na decentní černou klasiku, pak tu pro vás mám tip na tyto černé s bílým nápisem, které jsou také velmi oblíbené.
Nora Brin řekl(a)...

Papučkový trend je teraz naozaj všade a ja sa musím priznať, že ma celkom aj oslovil. Práve včera sme s priateľom navštívili CCC a tam som sa do jedných priam zamilovala <3 Uvidíme ako bude tento trend pokračovať počas leta :D
NORALIC

Ztracena v Praze řekl(a)...

Pantofle se mi moc líbí, ale ven je nenosím. Možná jednou:D. Protože jsou docela praktický a přijdou mi docela cool.

Verča ze Ztracena v Praze I JAKÉ ZAJÍMAVOSTI JSEM NAŠLA V KVĚTNU?

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne