DESENIO | DVEŘE DO SVĚTA INSPIRACE A VLASTNÍ FANTAZIE

neděle 8. prosince 2019

Pokud jste milovnicemi a milovníky obrazů, pak mám pro vás jeden skvělý tip. Našla jsem online shop, který nabízí výběr asi z milionu různých plakátů, díky kterým si můžete sestavit i svou vlastní zeď. Nejlepší na tom je, že si můžete vybrat i různé kategorie – gastronomii, přírodu, umělecké tisky, mapy či fashion...

Miluji jednoduchost. Miluj minimalismus. A právě tento online shop splňuje veškeré mé požadavky. Vybírat můžete jak nejmenší rozměr 13x18 cm, tak ten největší o rozměrech 70x100 cm. Desenio je perfektním pomocníkem při vytváření, jak už jsem psala, vlastní zdi. Proč? Protože nabízí velký výběr atraktivních nástěnných obrazů i plakátů. Díky různým kombinacím tak můžete vyjádřit svoji osobnost a dodat tak svému domovu tu správnou atmosféru. Myslím, že každý zde nalezne svou inspiraci a nechá si tak vyzdobit buď předsíň, obývací pokoj, kancelář anebo celý byt či dům?

A co mé vybrané kombinace?

Musím říct, že jsem nad výběrem strávila strašně moc času. Nevěděla jsem, zda kombinovat vyloženě do jedné kategorie nebo kombinovat jak umělecké fotografie, tak přírodu, vintage. Nakonec jsem se rozhodla pro výběr vlastní zdi, která je tvořená sedmi obrazy. Šest o rozměrech 13x18 cm a jednom o 21x30 cm. Vybrané plakáty můžete vidět ve výběru fotek.

Proč zvolit Desenio?

-   Obrovský výběr ilustrací
-   Příjemné ceny, které začínají na 129 Kč
-   Kvalita
-   Výběr populárních obrazů jako legendární PRADA plakát z Gossipek
-   Vytvoření vlastní nástěnné zdi
-   Široký výběr rámů a příslušenství
o    Pasparty obrázků
o    Polička na obrázky
o    Závěs na plakát
o    Spony
o    Washi pásky

Dodání bylo také velice rychlé. Objednávku jsem tvořila během vánočního shonu a ani ne do týdne jsem měla zásilku doma. Celkově jsem z toho online shopu velice nadšená a myslím, že si tu každý vybere :) Tak neváhejte a mrkněte!
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne