Beauty shopping time - MUA and INGLOT

středa 20. listopadu 2013

Listopad, 20

Konečně jsem si našla zase chuť a čas věnovat se pravidelně blogu, takže v následujících dnech očekávejte opět dávky jak kosmetické, tak módní a outfitové! Vím, že jsem blog poněkud zaostávala, ale s tím je teď konec a s chutí se mu jdu opět věnovat. Také jsem zvolila jednodušší design, líbí se mi víc:) Tak doufám, že jsem své čtenářky neztratila a rády budou blog zase navštěvovat:)

Určitě jste o kosmetické značce MUA slyšely. Já sama jsem byla velmi nedočkavá na pár maličkostí. Do začátku jsem si objednala pět kusů. 2 rtěnky, pudr, stíny a tekuté oční linky. Abych byla upřímná, celkem jsem s produkty spokojená, ale trochu mě zklamaly rtěnky, které jsou spíše takové balzámové - růžová, a nebo hodně třpytivé - hnědá. Pudr, stíny a oční linky jsou v pohodě. Ještě mám zálusk na pár maličkostí včetně sady pro úpravu obočí. Jinak odstín rtěnek je 4 a 9.

Na fotce kromě maličkostí MUA je i nová rtěnka INGLOT, se kterou jsem nejprve byla v rozpacích. Pokud si budete pořizovat rtěnku a to hned matnou, tak si to nejprve rozmyslete. Já si ji pořídila proto, že mi došla skvělá matující rtěnka ze SEPHORA, ale chtěla jsem si zkusit zkrátka INGLOT. Hlavním problémem bylo, že moc vysušuje. Doporučuji balzám, ale i tak to není ono. Co mě ale překvapilo, bylo, že po čase jako by se vzpamatovala a najednou barví skvěle. Chce to asi čas, ale spíše se teď budu orientovat na lesklejší rtěnky této značky:) /otázky: ASK.FM

Kačka řekl(a)...

Anet prosím jaký je to odstín tý Inglot? Abych se tedy vyvarovala :-D maji tam ale pekne rtenky tak uvidim :)

The Annette Vogue řekl(a)...

415 :)

Miska řekl(a)...

MUA má krásné odstíny rtěnek :)

http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

Blog de la Licorne. řekl(a)...

Ten stredný rúž ! :3

Anonymní řekl(a)...

Krásné fotky :)

The Annette Vogue řekl(a)...

To má, ale mohly by být víc na rtech výraznější.

Elle Pomsar řekl(a)...

Ja mam na ruze naozaj slabost, napriklad ten nalavo ma krasny odtien. :)

Magda řekl(a)...

Mam matnou červenou Inglot a jsem s ní strašně spokojená.

www.polar-nights.com

The Annette Vogue řekl(a)...

Tak nekomu vyhovuje neco jineho :)

Anonymní řekl(a)...

bezva !

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne