Candy Beauty

sobota 15. září 2018


Musím uznat, že jsem si v poslední době hodně oblíbila značku Too Faced. Asi to bude hlavně tím, že jsem čím dál tím víc ulítlejší na jejich roztomilé produkty, které stačí jenom smíchat s přeslazenými bonbóny, lízátky a dalšími cukrátky :D Proto jsem se rozhodla sepsat menší "článek", který vám poodkryje další různé "cukrátkové" kosmetické produkty - ale tentokrát za příjemnější ceny.

Ještě, než jsem propadla Too Faced, mě velmi bavila americká značka theBalm, která staví své kolekce na retru. Z této značky jsem používala tónovací hydratační krém BalmShelter, který jsem si nemohla vynachválit - myslím, že jsem na něj na blogu určitě sepisovala recenzi. Nejenom, že hydratuje, ale také sjednocuje tón pleti a rozjasňuje. Dobré je také vědět, že neucpává póry - což je u mnohých tónovacích krémů problém. Navíc cenově je na tom také velmi příjemně - pořizovací cena činí pět set čtyřicet jedna korun

TheBalm je plný všelijakých candy produktů podobně jako Too Faced či Benefit. Dokazuje to například tento matující neviditelný pudr Sexy Mama opět v retro podání. Ten je vhodný pro všechny typy pleti a pořídíte ho za čtyři sta sedmdesát čtyři korun

Co se týče Too Faced - článek jsem plánovala především o theBalm a "Candy Beauty", ke kterému jsem ilustračně nafotila fotku s produkty Too Faced, protože mě upřímně nadchla. Každopádně Too Faced má výborné korektory - ty naprosto doporučuji. Velmi spokojená jsem i lesky a rtěnkami. Make-up mám teď nově, info bych podala později. 

Ale na theBalm určitě doporučuji mrknout - produkty si naprosto oblíbíte :)
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne