Dress like a peacock

sobota 1. září 2018


Ve čtvrtek proběhla narozeninová oslava značky Orsay, na kterou jsem se vydala společně s kamarádkou a také bloggerkou Luckou Šumovou. Při té příležitosti jsme měly čas konečně nafotit nějaké ty outfit fotky, které v poslední době celkově zanedbávám - ale myslím, že v tom "blogérském" světě nejsem jediná :D Celkově jsem tak přemýšlela, že doba neuvěřitelně pokročila a je to celkově "jiné" než například před těmi sedmi lety. Vše se přesouvá na Instagram, kde se v poslední době snažím být také více aktivní, jelikož paradoxně od tam mám větší přísun lidí sem. Ale zpátky k příspěvku. 

Na event jsem zvolila tyto delší "páví" šaty, které jsem pořídila před pár měsíci a ještě jsem neměla tu možnost si je vzít. K tomu jsem zvolila gladiátorské boty a kabelku stejné barvy. Tyto šatky jsem ulovila v Zaře a byla to pro mě láska na první pohled. Avšak, teď už je tam myslím nepořídíte. To doporučuji mrknout na různé online shopy, kde šaty pořídíte také v různých extravagantnějších kombinací. :)

dress ZARA // bag MICHAEL KORS // sandals RENO
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne